טיפול בניאגרות סמויות

הביטוי ״אסלה סמויה״ נפוץ מאוד בארץ ומרבית הבתים החדשים או המשופצים בוחרים להתקין אסלה תלויה (צפה) בעלת ניאגרה מוסתרת, מדובר באלמנט עיצובי (יחסית) שמוסיף למראה האסתטי של חדר השירותים. מלבד יתרון היופי, אסלה תלויה מאפשרת גם ניקיון קל יותר של האיזור שלה מכיוון שהרצפה מתחתיה חשופה (ללא ה״רגל״ באסלות המסורתיות שדורשת ניקיון ע״י סמרטוט).

מה כולל תהליך ההתקנה?

כמובן שהתקנה של ניאגרה סמויה היא מורכבת יותר מהאסלות הישנות, כדאי מאוד לבצע התקנה של ניאגרה סמויה כחלק משיפוץ כולל (אם אתם מתכננים כזה) וכך ניתן להגיע לחיסכון משמעותי בעלויות.
ההתקנה מתבצעת בכמה שלבים:
1. מדידה: בעל המקצוע יגיע לבצע מדידה של השטח המיועד לאסלה ויבחן את יחסי הגובה, רוחב ועומק כדי לוודא שהכל יכול להתבצע כמו שצריך. אינסטלטור מקצועי יבצע הכל ע״פ התקנים המוסכנים כולל גובה האסלה.
2. התקנת הניאגרה: מכינים את התשתית לניאגרה הסמויה, שכוללת חיבור לניקוז ולנקודת מים. נכניס את מנגנון הניאגרה הייעודי אל תוך המקום שהוכן בעבורו ולאחר מכן נסגור את האיזור באמצעות בלוקים (מומלץ) או גבס. מעל השכבה הזו כדי לבצע גם חיפוי קרמיקה כולל מריחת רובה – גם מסיבה אסתטית וגם כדי למנוע פגיעות לחות.
3. התקנת האסלה: בשלב הסופי נרכיב את האסלה לתוך הפרופיל שבמנגנון הניאגרה ונחזק לקיר באמצעות ברגים מתאימים. וזהו, יש לנו אסלה תלויה עם ניאגרה נסתרת מוכנות לשימוש!

מה המחיר להתקנת אסלה סמויה?

מחיר ההתקנה של אסלה סמויה משתנה בהתאם לתנאי השטח וכמובן גם בהתאם לאסלה שתבחרו (כן כן, גם באסלות יש מותגים ודגמים שונים). מחיר ההתקנה נע בטווח של 1,800-2,500₪ ללא עלות האסלה ומנגנון הניאגרה. אם תרצו שנספק גם את המוצר עצמו המחיר יטפס לאיזור ה-4,000-8,000 בהתאם לדגם הנבחר.

יש לי תקלה באסלה סמויה, מה עושים?

מתקשרים ל״מקור מים חיים״ כמובן! בין אם זו סתימה, נזילה, מים שלא יורדים או כל בעיה אחרת, אנחנו כאן כדי לפתור אותה עבורכם במהירות ובמקצועיות. אנחנו יודעים שזה מרגיש כמו משהו שקצת מפחיד לגעת בו, אבל עבור בעל מקצוע מיומן מדובר ביטפול פשוט במיוחד. דברו איתנו ותוכלו לחזור לישון בשקט 🙂

למה לבחור ב׳מקור מים חיים׳?

אנחנו מחזיקים בנסיון של מעל עשור באיתור נזילות ועבודות אינסטלציה מסוגים שונים, אנו מבטיחים לעשות הכל כדי לפתור את הבעיה עבור כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. המכשור בו אנחנו משתמשים הוא המתקדם ביותר מסוגו, יש ברשותנו מגוון מכשירים לאיתור ותיקון נזילות בשיטות שונות המתאימות לסיטואציות שונות. אנחנו ממצים את כלל האפשרויות כדי להבטיח שהתקלה תיפתח במהירות וביעילות.