איתור נזילות ע״י צילום פנים צנרתי

שיטת האיתור הזו מותאמת בעיקר לאיתור נזילות בקו ביוב.

איך זה עובד?

מדובר בציוד טכנולוגי מתקדם שהפעלתו דורשת מיומנות ונסיון, עיקרון הפעולה הוא סיב אופטי (צינור דק וארוך) המושחל אך תוך קו הביוב, בקצה הצינור שלנו קיימת מצלמה זעירה שיכולה לצלם את צנרת הביוב מבפנים. את הסיב ניתן להשחיל רק כאשר קו הביוב נקי מגופים זרים ולכן לעיתים לפני ההשחלה ניאלץ להיעזר בביובית או ברובוט ביוב.
לאחר שהסיב מושחל בתוך צנרת הביוב, נוכל לראות את פנים הצינור בלייב על המסך – כך נוכל לזהות סדקים ושברים, חלודה, גופים זרים או פגמים אחרים העלולים לחסום את הזרימה התקינה או לגרום להצפה.

מה עושים לאחר הבדיקה?

אחרי צילום הצנרת נחליט יחד עם הלקוח על הדרך הראויה לטפל בתקלה, ע״פ חוות הדעת המקצועית שלנו ובהתאם לתקציב הלקוח ותנאי השטח. בנוסף לאחר כל בדיקה נספק דו״ח מפורט המקיף את המקרה ממבנה קו הצנרת ועד למוקדי התקלות שנמצאו.

כמה זה עולה?

עלות איתור נזילה באמצעות סיב אופטי נעה בין 1,000 ל-2,500 ש״ח בהתאם לתנאי השטח ולקושי באיתור התקלה. המחיר כולל את איתור התקלה בלבד בהתחשב בציוד היקר והעבודה העדינה והמדוייקת הנדרשת בבדיקה בעלת אופי כזה.  נשמח להציע לכם גם שירות של תיקון הצנרת ללא הרס לאחר שהצלחנו לזהות את מקור התקלה.

למה לבחור בנו?

אנחנו מחזיקים בנסיון של מעל עשור באיתור נזילות ועבודות אינסטלציה מסוגים שונים, אנו מבטיחים לעשות הכל כדי לפתור את הבעיה עבור כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. המכשור בו אנחנו משתמשים הוא המתקדם ביותר מסוגו, יש ברשותנו מגוון מכשירים לאיתור ותיקון נזילות בשיטות שונות המתאימות לסיטואציות שונות. אנחנו ממצים את כלל האפשרויות כדי להבטיח שהתקלה תיפתח במהירות וביעילות.