איתור נזילות באמצעות מכשיר אקוסטי

איתור נזילה באמצעים אקוסטיים הוא שיטה בה אנו יכולים לזהות את מיקום הנזילה ע״י הגברת גלי הקול.

איך זה עובד?

המכשור המתקדם שלנו מכיל מיקרופונים זעירים ורגישים במיוחד, הם מאפשרים להגביר את עוצמת השמע של זרימת המים ובמקביל לסנן עד כמה שניתן את רעשי הרקע. ע״פ עיקרון הפעולה הזה יכול המומחה לאיתור נזילות להצמיד את המכשיר לקרקע או לקיר באיזורים החשודים וכך להקשיב למתרחש באמצעות אוזניות. התהליך יכלול בדיקה של כל האיזור ובמהלכו בשילוב הידע המעשי באיתור נזילות וכמובן נסיון בהפעלת המכשיר, נוכל לזהות את מקור/ות הנזילה ולהתקדם לתיקון התקלה.

מתי איתור אקוסטי היא השיטה המומלצת?

אפשר לאמר שאיתור במכשור אקוסטי הוא המתחרה הישיר של איתור באמצעחות גז, בשתי השיטות נשתמש בדר״כ כשמדובר בנזילה חיצונית שנמצאת בעומק האדמה. לפיכך מאתר נזילות מוסמך בעל נסיון יידע לבחור את השיטה המתאימה בהתאם לנסיבות ולתנאי השטח, למשל – כאשר אין אפשרות לרוקן את הצינור עבור בדיקה באמצעות גז, נעדיף בדיקה במכשור אקוסטי. ובהתאם נפעיל שיקולים דומים עבור כל מקרה לגופו כדי להתאים את שיטת האיתור באופן מדוייק לתוואי השטח.

למה לבחור דווקא ״מקור מים חיים״?

אנחנו מחזיקים בנסיון של מעל עשור באיתור נזילות ועבודות אינסטלציה מסוגים שונים, אנו מבטיחים לעשות הכל כדי לפתור את הבעיה עבור כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. המכשור בו אנחנו משתמשים הוא המתקדם ביותר מסוגו, יש ברשותנו מגוון מכשירים לאיתור ותיקון נזילות בשיטות שונות המתאימות לסיטואציות שונות. אנחנו ממצים את כלל האפשרויות כדי להבטיח שהתקלה תיפתח במהירות וביעילות.