איך בוחרים מאתר נזילות?

נזילה בבית או בבנין היא בעיה רצינית שמחייבת מאתר נזילות מנוסה ואמין, ומומלץ להשקיע זמן בבחירת בעל המקצוע, אז איך בוחרים את מאתר הנזילות המתאים?

אל תבטחו לפני שנפגשתם

אתם לא חייבים לסגור מראש עם מאתר הנזילות שהוא גם זה שיבצע לכם את התיקונים , הרבה ממאתרי הנזילות הם גם אינסטלטורים שיודעים לתקן, אבל כידוע לא כולם צדיקים… אם מאתר הנזילות שהזמנתם הוא במקרה קצת פחות צדיק, הוא עלול לנפח את הנזק הקיים ואפילו להמציא נזקים חדשים, כדי שיוכל לגבות יותר כסף עבור התיקון. לעומת זאת אם מאתר הנזילות שהגיע אליכם הוא איש נחמד, אדיב ובעל ניסיוןכמובן שמומלץ להמשיך איתו. תוכלו לבקש דו״ח ליקויים מפורט ורק לאחר מכן להמשיך לשלב תיקון הנזילה.

בדקו האם הוא מחזיק בציוד הנדרש

שאלו את מאתר הנזילות על ציוד איתור הנזילות שיש לו.
הרבה אינסטלטורים מאתרים נזילות פשוטות בלבד (כאלה שלא דורשות ציוד מתקדם), ולכן כדאי לבדוק את הנושא מראש. האמצעי הבסיסי ביותר לאיתור נזילות הוא מצלמה תרמית.
חשוב להדגיש שלא בכל איתור נזילה יש צורך להשתמש במצלמה, אבל בהחלט כדאי שהיא תהיה קיימת במידה ועולה צורך.
אם הנזילה שלכם היא בחצר, וודאו שלמאתר הנזילות יש חיישן גז.
בדקו גם אם יש לו מד לחץ ובהחלט רצוי שיהיה גם סיב אופטי שבאמצעותו ניתן לצלם את צנרת הביוב. הכלים האלו יעזרו בייחוד אם יש לכם רטיבות בקיר פנימי.

בדקו חוות דעת קודמות

חכמת ההמונים היא אחד הכלים החזקים ביותר ובמיוחד היום כשאפשר למצוא כמעט הכל באינטרנט. תוכלו לחפש את מאתר הנזילות ולקרוא חוות דעות של לקוחות בהם הוא טיפול, תוכלו להחליט ע״פ הציונים, המילים שנכתבו וגם ע״פ כמות הלקוחות הכוללת שיכולה להעיד על נסיון רחב.

נסיון זה שם המשחק

איתור נזילות זה עולם רחב ומורכב, וככל שמאתר הנזילות נחשף ליותר סוגי נזילות, כך יש יותר סיכוי שהוא יצליח לאתר במדויק את מקור הנזילה. אל תתביישו ושאלו את מאתר הנזילות על הניסיון שיש לו ספציפית באיתור נזילות (ולא באינסטלציה באופן כללי), ואפילו ספציפית בסוג הנזילה שלכם.

סיכום מראש מונע אי נעימויות

סכמו מה קורה במידה ומאתר הנזילות לא מצליח למצוא את מקור הנזילה. אם בחרתם במאתר נזילות מומלץ ומנוסה רוב הסיכויים שהוא יצליח לאתר את הנזילה, אבל בהחלט יכול לקרות מצב שהמאתר שהזמנתם לא יצליח למצוא את המקור. חלק ממאתרי הנזילות ידרשו תשלום גבוה עבור העבודה גם אם לא הצליחו למצוא או לפתור את הבעיה – כדאי לסכם מראש מה קורה במקרה כזה. סכמו עם בעל המקצוע מראש גם מה כלול במחיר איתור הנזילה, למשל שימוש במכשירים שונים או האם מדובר בנזילה אחת או מספר נזילות.
בנוסף, חשוב לוודא שהמחיר כולל הפקת דו”ח ליקויים מפורט, ובו תיאור של הליקויים, מיקומם, תמונות מהשטח (תמונות מהמצלמה התרמית ותיעוד של הרטיבויות) והצעות לתיקון

למה לבחור ב׳מקור מים חיים׳?

אנחנו מחזיקים בנסיון של מעל עשור באיתור נזילות ועבודות אינסטלציה מסוגים שונים, אנו מבטיחים לעשות הכל כדי לפתור את הבעיה עבור כל לקוח בהגינות ובמקצועיות. המכשור בו אנחנו משתמשים הוא המתקדם ביותר מסוגו, יש ברשותנו מגוון מכשירים לאיתור ותיקון נזילות בשיטות שונות המתאימות לסיטואציות שונות. אנחנו ממצים את כלל האפשרויות כדי להבטיח שהתקלה תיפתח במהירות וביעילות.